saturday

satt i bilkö idag när jag skulle skjutsa minsta killen till ett födelsedagskalas. märker att mannen i bilen bakom stirrar storögt i sin backspegel. får en skymt av föraren i bilen bakom hans som sitter och hånglar med tjejen på sätet bredvid. ja, nåt ska man ju utnyttja bilkötiden till haha. medan lillkillen var på kalas var jag på starbucks och pluggade till mitt amerikanska körkort. beställde grekisk yoghurt och honungsparfait, banan och valnötsbröd och pumkin spice latte. mmm! servitören var charmig (mer regel än undantag, önskar det var likadant i sverige) och gav mig en komplimang för min klocka. alla är som sagt så trevliga här. att sitta på starbucks känns som att sitta i någons vardagsrum. på vägen hem sjöng vi David Guetta – Without You (feat. Usher) haha. haft jobbigare dagar på jobbet i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback