trehundrafyrtiofem

skön dag. droppade av kiddosen på morgonen, bagel med cream cheese och lax till frukost, iväg med siri till gurnee mills, lyckades byta mina nikebrallor och inhandla en massa underkläder. njöt av varsin frappe på hemvägen. skypade innan barnen behövde hämtas upp. när de gjort sina läxor låg vi på soffan och tog det lugnt tills det var dags för middag. sen åkte jag iväg på mitt allra sista aupairmöte. satt utanför en glassbar i highland park och pratade. sa hejdå till min lcc (kontaktperson). sjukt. tre jobbveckor kvar.
 
+/-
värmer i hjärtat: alla komplimanger för min engelska
svider i hjärtat: att jag snart måste säga hejdå till de älskade skitungarna jag bor under samma tak som

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback