lycklig

idag har varit en fantastisk dag. gick just upp till mig efter att ha varit ute och ätit på wildfire med min värdfamilj + värdfarmor och farfar. åt en grym stek med stuvad spenat och sparris och satt och pratade i ett par timmar. när vi kom hem stod en superamerikansk 'happy birthday zara'-tårta på bordet. fick födelsedagssång och blåsa ljusen och hela kitet. satt och åt tårta och hade hur mysigt som helst. min värdmamma tog jättefina bilder på mig och barnen. fick presenter och eftersom mina värdföräldrar vet att jag inte får ner en sak till i väskan hem så fick jag pengar till hawaii av dem och itunespresentkort av barnen vilket verkligen var perfekt. är så tacksam. nu är jag helt slut och slocknar snart med ett leende på läpparna. imorgon gör jag första dagen som 22åring!
 

glad tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback